• portfolio
  • portfolio
  • portfolio
  • portfolio
  • portfolio
  • portfolio
  • portfolio
  • portfolio
  • portfolio
  • portfolio
  • portfolio

Een Covid-19 proof Tour de France

Nas Roadshows tourt Europa door met de promotietrailer. Ook in deze gekke tijden waarin we leven is het mogelijk om een promotietrailer te huren bij ons. Het doel waar de trucks voor worden ingezet is alleen anders.

Op dit moment zijn we bezig met onze Tour de France. De start was in Paris CDG, vanuit daar gaan we door naar Valence, Bordeaux, Nantes en als laatste regio gaan we naar Mulhouse. En voor wie we mogen touren zijn niet de kleinste namen. Bihr, Arai, Bell, RST, Answer, Ogio en Midland zijn namen van bedrijven waar wij nu voor aan het touren zijn.

We touren naar diverse Europese locaties, vaak hotels of vip ruimtes bij race circuits. De trailer toveren we om naar een pop-up store en binnen in het hotel of in de VIP ruimte worden een of twee ruimtes ingericht. Alle producten en promotiematerialen die hiervoor nodig zijn worden vervoerd in de promotietrailer. Hierdoor heeft u geen extra transportkosten voor displays en materialen due u gebruikt tijdens deze bijeenkomsten. Zelfs de koffie staat bij ons aan boord. Door verschillende ruimtes in te richten zijn de mensen die eraan deelnemen verspreid en zijn er niet veel mensen tegelijk in één ruimte.

Het grote voordeel van het huren van een promotietrailer om nieuwe producten te introduceren is het WOW-effect van bezoekers/klanten. Deze klanten kunnen  tijdens deze roadshow nieuwe productlijnen komen bekijken en daarnaast de orders schrijven voor de collecties van komend seizoen. De hele trailer is ingericht in de huisstijl van het bedrijf. Is het mooi weer dan kan de voorpui open zodat er frisse lucht binnenkomt. Is het koud en nat buiten dan gaat de glazen pui dicht en kan de verwarming aan. Daarnaast hoeven uw klanten  minder te reizen en zijn ze minder tijd weg van de zaak.
 
Met de aanwezigheid van Covid-19 moeten ook wij extra voorzichtig zijn. Het aantal mensen die mogen deelnemen aan een bijeenkomst is dan ook drastisch verlaagd. De promotietrailers worden op dit moment vooral ingezet voor evenementen zoals hierboven beschreven in de vorm van een pop-up store. het is glasdicht voor kleine aantallen bezoekers, maar voor grotere groepen wordt het glas weggeschoven en kan er een presentatie gegeven worden in een open en ruimtelijke omgeving.
 

Voor nu is de finishlijn in Hilvarenbeek nog niet in zicht.. Wij touren nog even door.